ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Selasa, 29 Disember 2009

ShiFa HiphOp...

pas maMaM tengOk baLiKk gambOr yG aMek tadi..
tengOk aDe laK gambOr shiFa jaDi hiphop..hehehe...
maSa keciK2 ni cOmeL le naMpaKnye..dah besOr sOk kOt


berbuiH muLut MaMa meMbebeL kat dia...hahaha..!!!

ni tiHa bawak gi opiS..boS takde...cc puN taKde pe laGiKk menGasuH le kek opiS..muJur shiFa taK meraGam..sOnOk laGik die aDe...hehehe..

sekaranG shiFa tenGah giaN meMaNjat...koSi..soFa...meJa...selaGi aDa benDa naK dipaNjat...kaKi daH kuat berDiri...mCm naK jaLaN dah...kaLu berDiri kat meJa dia daH leh jaLan tatih tatih le tp pegang meja le...sonok pLak tengOk geLagat anak..agaKnye maK tiHa maSa dapat tiHa duLU caMtu le agaKnye kan...tp biLa dah beSor meLawaN...erKkk...!!! makk....iSk..!!

duLu peninG paLer gaK naK cariKk manO naK anta si ShiFa nih. Ye la..antO gi nurSery dibantainya mOgOk lapar xmO minOm suSu...menangiS maNjanG...dah tOh canO..??  seb bek aDe papa dia....berkOrbaN jaDi penGaSuh kOntraKk..hehehe biLa Shifa daH umO 6 buLaN anta dia kat uMah oranG..baru le dia okay Sket...papa dia pun ley keje dGN hati senanG...hehehe... nanti tiHa letaK gambOr kitOranG tiGa beraNaKk...peHtu kOranG bgtaU tiHa sHifa ikOt muka maMa ke muKa papa okay...heheh...