ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Jumaat, 19 Ogos 2016

Ya Allahu Ya Rabbi....Mmg berSAWANG....

Assalamualaikum,

Memang bersawang le laman sesawang ni.....huhu...terima kasih kawan2 yang masih prihatin dok tanya2 kenapa lama xupdate....

Jawapannya : tiHa dah hilang minat untuk menaip.....sebok kerja tu hanyalah alasan tempelan....yang benar2nya memang dah hilang minat...apsal hilang minat??? eh eh...macam takde jawapan plak...sebab...im speechless bila member tanya macam tu....Emmm...kalu kata sebab FB lagi best?? tp tiHa xde plak rajin bebeno update status di FB...sebenarnya lagi gerun di FB...kejap je dah viral... kejap je komentar beraturrr...uh uh...ngeri!!!

okay okay....tiHa cuba untuk update...walaupun bpe kerat je yg baca...tp xpe...ini adalah diari maya saya....harap anak2 saya boleh baca luahan hati saya di sini....

im back uOlllls...!!!