ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 25 April 2011

Sakit PingganG

" aduih...papa...kang papa tolong picit pinggang mama ni leh tak..? aduih...
hehehe...statement nak manja2...tp hakikatnye tiHa memang saKit pinGGanG...aduihh...!!!
dah baper hari dah nih...nak anGkat berat sket tak leh...nak rukuK pOn problem weh...aduih...

papa selaLu sakap..." tu laa, mama ni dah tuaa..." erk...ni statement banyak maksuD nih...hahahha...!!
bukan pe, ntah nape sakit pinggang..sengal2..sakit2 gitu...dok lelama pun takleh, cane nih...??
ramai kate gi ler urut...bukan xmO..tapi aLmaKlum le dok kat bandar nih mana nak carik tukanG urut...? yanG ada pOn haRgannnnyyya...aiSeh...lu pK ler senDiriKK..!!!

ni naK taMpaL kOyOk...hehehe...tua pOn tua laa..tp kaLu uDah saKit cenGGinik cane le pLak.....sakit ni sebelum gi RAC hari tuh lagik....bawak ke sekarang....sekSaan sunGGuh....ni belum umO 50..dah 50 soK habiS ler aii gini......aLahai papa...janGan cariKK lain lagik....jap mama try cariKk ubat muDa kembaLikk...hahahhaha....!!!