ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Rabu, 13 Julai 2011

hari ni RAYA......!!!! yahOOo....!!!

Alhamdulillah dengan izin dan innayah Nya, dapat juga tiHa menghabiskan puasa GANTI yang berbelas2 hari tu.  Maka, hari ini merupakan hari keMenangan setelah menahan godaan yang tidak henti2 dan percayalah godaan berpuasa tatkala orang lain tak pOse adalah lebih hebat dari berpuaSa wajib....hehehe....

semalam kununnya, tiHa ajak papa Joe g paSar malam
nak beli barang buat RENDANG ler kunun....hihihihi....
beli nasi impit skali...semangat raya nih...
sampai kat umah terus rebus nasi impit....
tp ntah kena pukau ke apa ke...mengantOk giloSs....kul9 dah tido.
sedOr2 kul6 pagi...heheh...time bila nya nak masak rendang gitu...
siap mandi gosok baju bagai...wat susu anak jap...
papa joe bangun nak mandi plak...dia tegur...

" pergh...mamanya rendang sedap tOL..sampai kuali pOn licin berSih.... "

hehehe...kena perli.....sengih je le....dah ngantok..nak wat cane...hehehehhe