ini bLoG saya puNya....

Khamis, 15 September 2011

BeSpreN duLu dan Kini....

Tadi tiHa roUnD the net...nengOk khabO kenGkawan...sinGGah gaK bloG cheMaZ...aDa le mentiOn naMe aii 2,3 kaliKK...hehehe....okay ler tOh...meanS kenaL laGik le dia kat kiter nih....hahahahha...!!!

paStu kat bLoG dia aDer sebOt dalam braCket... (i know what u did laSt suMMer) dan suMpah liLLah... tiHa dah taK hinGat apO bOndO keS nye yanG menyebabkan perhubunGan terputuS tOh...sebab nye...pas-pas kawin, xkira la sapa kawin duLu... kenGkawan maSa beLajar kat UitM dari diploma sampai le degree, even X-BOIFREN pOn...dah tak contact dah.... tetambah lak masing2 sebOk ngan keje memaSing... pehtu dah ada family plak tu....menjaraKkan lagi perhubunGan tOh...except fOr cerinG hehehe...sbb kO kinG of the HeLL...so kena laa konteK sbb naK repOt keaDaan heLL kat KL nih....hahahhahaha...!!!

So, che maZ...if ko maSih inGat lagi periStiwa lamer tOh... buat2 lupa la yeKK....kita tutup story lama kay... aku pOn mintak maaf berkenaan perihal yg dulu tu walaupOn aku tak berapa ingat....dan kemaafan ko tu pOn aku terima memandangkan memang aku tak ingat...hehehe....dan aku pOhOn anDai kita berjuMpa ke nanti...xyah lah ingatkan aku kiSah2 dOLU tu eh.....kita stOry BERITA TERKINI jek...hehehe

tiHa buKan penDenDam...so tiHa taK hinGat yG tiHa wat saLah kat OranG or OranG wat saLah kat tiHa... dan kiter buKan nye seMakin muDe (walaupOn muDe di jiwa...hehehe) dan kita gaK taKKan dapat hidOp seLaManyer...doSe kita ngan ALLAH boleh diseLesaikan antara kita ngan ALLAH...tp doSe seSama manuSia..?? Lu pK la sendiriKK...heheheh

p/s tiHa excited bila dapat jupe/cakap ngan member2 lama caM hani, mazayu yg ada kol baru2 nih...thanx beb masih ingat kat aku....aku appreciate....sgt2....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan