ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Rabu, 17 Ogos 2011

beraYer kat mana....??

aSSaLaMuaLaiKum...

hari ni dah 17 ramaDhan...kejap je plak raSa nye...
tup tup dah nak rayer haa....korang rayer mana?
tiHa rayer kg. papa joe kat perak...
tp rayer ke-2 balik KL dah sbb raya ke-4 keje
seperti biasa......

sekali sekala nak try la cakap kat papa joe..
raye kat umah je...umah sentul tak yah balik,
kampung pun xyah balik.....KONFEM papa joe
xmo...mesti dia cakap..sementara mak ayah ada
ni kita balik laa...dah xde so lain le cerita...huhuhuhuhu.....

p/s : balik le beraya ngan mak bapak kita, setahun sekali je pun, belum tentu kita sempat lagi beraya tahun depan......