ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Jumaat, 21 Oktober 2011

BawanG anaK maMa....hihihih....

Salam kenGkawaN...
Lama tak upDate bLoG...bz nyah...maK paS LinGGi bZ puSpaNita pLak...
aDe shOOtinG pLak laGi....heheh caM gLemer je kan...tp tObat ler paSni kaLu aJak shOOtinG lagi, koranG cari ler artiS lain....maK jaDi artiS ataS peNtaS je xpe dari jaDi artiS kamera nih...

apa taK nyer....shOOtinG kat kebOn getah....kuL10 dah sOh tukOr baJu...baJu tebaL pLak tOH...tp kuL230 baru start scene kitOranG...perGh..tak ke raSa dOK daLaM oveN??? hehehhehe

tp buKan itu ceritanya yeK...naK cerita paSaL shiFa...heheheh..lum cerita lagiK maK dah terSEnGih2 nih...
apataKnye....biaSa paGi2 gi keje dari Cheras naK sampai ke ampanG memanG ler lalu teSco...lalu tasik...lalu bukit sket...hehehhe....tp pagi ni bila sampai tasek...si shifa dok terjerit2 dalam kete tunjuk kat luO...

"Mama...bawang...mama...tengok tu bawang......" yang mama ni dok tengok la amenda bawang kat tasek.... bior betOii anak aku nih....

sekali papa dia cakap....bukan bawang ler kakak......BANGAU......!!! hahahahahahahah.......!!!!
sabo je le anak mama......