ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 6 Oktober 2011

upDatinG..........

saja nak abadikan gambO kat sinih....sok2 anak2 dah besO leh la diOranG tengOk...heheheh
lagipOn naK jupe kenGkawan ntaH biLe kan...sO ni untuK kenGkawan tengOk....raSe sket yanG tiHa ni aDe peMinat nak nengOk bloG...hahaha...!!!

 masa ni nak gi kenduri...


 ni terkini..anak bujang sayerrrrr....idung kitorang sama kan...hihihihihi...


 ni anak dara sayerr dgn papa nyer....mata n mulut derang sama kan?


ni dengan mama lak...sebijik muka mama masa kecik..nanti nak cari balik gambo tiHa masa kecik2 nak wat comparison upload kat sinih....hehehehhehe....