ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Rabu, 28 Disember 2011

ye ke bila akhir tawOn je jadi caniiii...?

uhh...skrg ni dilanda mOOd malaS gi keje...boleh? aiSeh...minGGu2 terakhir 2011 ni dilanDa viRuS 'M' yanG maNa dah xde penawar dah nih.......cuma nye kuatkan ati dan minDa je ni gi keje...raSa cam nak bersenanG2 kat umah...golek2 ataS katiL...tengok tv.....emmm..bestnye le...

cuti ada lagi 4 hari...niat di hati nak c/f je..banyak sket stock tawOn depan...tu yg tak cuti tu....ish..ish..xpe lagi 2,3 hari je...chaiyOk...!!