ini bLoG saya puNya....

Jumaat, 30 Disember 2011

ye la...permintaan kan....kena la tunaikan.....

saLaM aLLz..

tukar lagi....bukan pe...ada le soranG sahabat ni 'merayu2' (hihihihihi) soh tukar gak blog view ni udah dia pakai komputer zaman sebelum kelahiran hanG tuah...hahahahhhahahah...!!! so kalu guna yg canGGih sket komputer dia xley baCa...so dia pun xdapek nak baca bloG tiHa nih......keSian kan kat dia maka nya ni le haSiL godeK kan tiHa....ni pOn xupdate sepenOhnye laGikk....nak try gambO lain plak..tuLiSan besO sket ke....kaLer bagi flurosen sket ke..hihihihi....tengok ler cane nanti...

next week dah next year...apa peraSaan?? err...tiHa xdek peraSaan pLak....raSa biasa2 je...ni nak cuti laaa...nak relax sket pas ujung tawOn yG memenatkan...so hepi holiday yek...!!!

p/s kena wish hepi new year ke? maal hijrah xwish pOn.....ihikS..!!

2 ulasan:

  1. sapa kawan ko tu? cakap kat aku...biar aku luku kepala dia...nak pakai komputre lama duk dalam gua la...

    BalasPadam
  2. kawan aku kat kelantan ada sorang je yg dok kat jalan telipot...umah dia dkt ngan kubur...ko gi la carik...hahahaha..!!!

    BalasPadam