ini bLoG saya puNya....

Jumaat, 20 Julai 2012

4hari dah....

hari dah hari ke4 papa joe outstesen...seumO idup dia ni la dapat gi outstesen...hehehe.... bukan xpernah jejaoh ngan papa joe, ada gak sblm ni papa dia balik kg sensorang tinggal kitorang anak beranak..tp kali ni terasa sket sbb nak menyambut ramadhan berseorangan...rasa cam xberapa feel nak sahor...hehehe

mujur lah shifa wafiy pOn xberapa nak meragam...ada gak tanya2 mn papa drg kan....tp yg kakak dah paham sket so kalu kata gi work tuh..dia hokey dah la...xde le hentak2 kaki nak papa dia kan..maklumler dia kan anak papa...tido pon bawah ketiak papa dia....yang adik peSen AAK (ada aku kesah) hahahha..!! yanG pentinG susu cam gantOnG ada...hahahhaha...!!!

well kenGkawan....saLam ramaDhan smer....semOga ramaDhan kali ini dilalui dengan penOh keberkatan...tiHa memOhOn maaf anDai kata terSiLap kata mahu pun perbuatan samada yanG lepas2 atau pun semasa xkira di mana walaupOn di bloG ini....ustaz kata nak minta maaf bukan masa raya jer, tp masa bulan pOse ni elok bermaaf-maafan semoga ibadah yang dilakukan sepanjang ramadhan diberkati Allah hendak-Nya...amin....

2 ulasan:

  1. alahai ciannya, aku sepanjang kawin ngan Epoi, dia tak penah outstation n slalu mintak excuse klu kena, sbb bininya jenis bergantung harap pada laki semata..huhuhu..sian Epoi...aku o/station takper, dia takleh..hahahaha...apapun, slamat pose teha...minta maaf zahir dan batin. Nnt aku branak aku roger2 ye...leh jumpa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...sekali sekala bior le dia merasa outstation kalu kena selalu2 tu yg kena buat 'rayuan' kot...hahahaha...

      selamat berpOse kat ko gak che maz..tu pun kaLu larat n jgn paksa diri hOkey...pOse boleh diganti..kesihatan anak lam perOt tu yg kena jaga :D

      Padam