ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Jumaat, 20 Julai 2012

4hari dah....

hari dah hari ke4 papa joe outstesen...seumO idup dia ni la dapat gi outstesen...hehehe.... bukan xpernah jejaoh ngan papa joe, ada gak sblm ni papa dia balik kg sensorang tinggal kitorang anak beranak..tp kali ni terasa sket sbb nak menyambut ramadhan berseorangan...rasa cam xberapa feel nak sahor...hehehe

mujur lah shifa wafiy pOn xberapa nak meragam...ada gak tanya2 mn papa drg kan....tp yg kakak dah paham sket so kalu kata gi work tuh..dia hokey dah la...xde le hentak2 kaki nak papa dia kan..maklumler dia kan anak papa...tido pon bawah ketiak papa dia....yang adik peSen AAK (ada aku kesah) hahahha..!! yanG pentinG susu cam gantOnG ada...hahahhaha...!!!

well kenGkawan....saLam ramaDhan smer....semOga ramaDhan kali ini dilalui dengan penOh keberkatan...tiHa memOhOn maaf anDai kata terSiLap kata mahu pun perbuatan samada yanG lepas2 atau pun semasa xkira di mana walaupOn di bloG ini....ustaz kata nak minta maaf bukan masa raya jer, tp masa bulan pOse ni elok bermaaf-maafan semoga ibadah yang dilakukan sepanjang ramadhan diberkati Allah hendak-Nya...amin....