ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 13 Ogos 2012

kejap je nak raya dah kan?

salam ramadhan uoLLz..

memula Pose retu sebuk menu berbuka....menu bersahor....pastu kesyahduan lagu raya... la ni dah sebuk kuih raya plak dah........hehehe...tiHa? 6 tawOn dah haah..kawin ngan papa joe, sebijik kueh raya pOn xpenah buat...erKK...!!!

err...tiHa beli je..melaMbaK dah OranG juaL la nih....bab kueh raya ni...tiHa bukan setakat malas....tak minat laaa....tp kaLu bab resepi mee/mihun/nasi ayam/tomato/bukhara/bubur/agar2/puding caMtu baru ler peminat aii...hahahahahaha...!!!

tp syukur alhamdulillah, untuk raya kali ni tak yah beli sbb ada 3 jenis dah diberi orang, bakal dapat sebelum raya sok maybe dalam 1-2 balang...so tak yah beli pun xpe dah...hehehe......pastu ghepek2 pun ada dah beli awal2 pose retu....so tu je lekot...lg pun bukan ramai nak dtg umah aii...hihihihihi...kalu abis kueh skali pun, tiHa goreng2 je bihun ke, mee ke, kueteow ke... jadi lah kan? heheh