ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 13 Ogos 2012

syukur alhamdulillah.....

salam ramadhan para sOhabatz... :D

syukur alhamdulillah, hari ni gaji+bonus, dapat duit raya dari pengurusan RISDA lak lagi, syukur syukur....ada la duit nak beli baju raya, kasut raya, bra raya...ehehehe...!!

xpanjang list aii...cukup la tu kan? hehehe...hari ni nak ajak papa joe buka kat luar sbb nak terus gi shopping2...baru cadangan dan rancangan...

semalam dah meround dah sebenarnya cari baju raya...baju papa n anak2 setel dah...anak2 siap 2 pasang sorang...papanya kasut pun dah ada...mama ni apa pun belum....uwaaaaaa...!!! tema tawOn ni KUNING uollz...hahahah!! tawOn ni raya diraja gitew...hahahhaaha...raja la sangat kan....

tp mama sempat wat ayat frust kat papa joe semalam...xpe le papa n anak2 je le pakai baju raya baru...mama hat tawon lepas pun xpe...kihkihkih....jebik je papa jo...hahahhaha...!!! harap2 hari ni bukanlah hari yang mengecewakan...hehehe...