ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Rabu, 22 Ogos 2012

salam Syawal :D

assalamualaikum...salam syawaL....

retu sblm raya...xsmpat nak berblog utk memohon maaf kpd kawan2 yang sengaja dan tak sengaja..yg sedar dan yang tak sedar....maka pada 4 syawal ni rasanya belum terlambat untuk tiHa mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua kawan2 yang kenal ataupun xkenal ataupun buat2 tak kenal...hehehe...

tiHa raya tahun ni kat KL jew...meriah gak...banyak gak kete kat KL ni kira ramai gak ler yang beraya kat KL upenye....pehtu, raya ke-2 balik kampung mak kat pahang, pun meriah gak....lagi letih dari pagi sampai ke petang beraya dan syukur alhamdulillah, tiHa BERJAYA kontrol makan kay.....ada la dalam 7 buah rumah pegi beraya retu, 2 buah umah je yg tiHa makan tu pun xusik langsung rendang, lemang....terer tak? hahahhaha.....tiHa sebenarnya bukan kontrol sbb nak diet...tp sbb takut sakit perOt....perOt tiHa dah meraGam sbLm balik kampung lagi...hihihiihih....

rini pLak...tiHa dah start keje...so kawan2 lain kata blog drg cuti...blog tiHa idak...cuti raya takat yang wajib jek...hehehe...tp nak update apebenda pOn tatau...mcm le ramai yang nak baca kan? ala tak kisah...tiHa tau ada yg baca tp jadi silent reader...tau tau je nanti sms/tipun tanya kan...kan...kan? hehehhe...ish..tengok stat pun tau dah.......

wokey lah....update lagi karang2...sejam dari skrg plak ke...hahahhahaha..!!! dah tu nak buat apa lagi kalu dah ada 2,3 orang je opis ni, tu pun dah xde dah pepagi ni, balik masak rendang plak kOt...hihihihihi