ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 11 Oktober 2012

pembela bangsa & negara.....

salam zulkaedah para sohabatttttt... :D :D :D

pagi ni teruja sket nak update...hihihihi...tajuk je dah ngeri kan? kan? ala...anggap je le ngeri...hahahhahah..!!!

tp ni kisah benar yang tiHa nak ceritakan kat korang. benar sebenar2nya....

pagi tadi tiHa gesa anak2 soh cepat walau pun sebenarnya awal lagi. saja nak merasa awal sbb sepanjang oktober ni sipi lagi kad nak merah jew....dan pagi ni pun agak istimewa sket sbb anak2 tak meragam nak gi sekolah. diorang bangun awal sket pagi ni, layan cd mickey mouse lagu kanak2 dengan sorang sebotol susu coklat...so pagi ni perjalanan sangat lancar.

yang bestnya, pagi ni....hehehhe....masa dalam perjalanan hantar diorang gi sekolah, biasalah ada 3,4 checkpoint yang ada polis trafik kan....oleh kerana minggu ni guna kancil mak tiHa sbb papa joe guna kereta gi outstation, so tahap kelajuan tu terbatas lah. dalam pada jem tu terberenti ler dekatttt dengan pak polisi...dia dok tiup wisel n jerit cepat sket..cepat sket....so tiHa pun cakap la kat shifa wafiy yg bergumpal kat belakang soh diam tengok tu polis dah marah mama.  dengan penuh semangat kejantanan si wafiy nih...tiba2 dia jerit...

"hoiiii....apa ni mayah (marah) mama kite? amboiiii...!" dengan memberikan jelingan yg sangat tajam.  menganga tiHa dengarr....haLamak peMbela betOii anak jantan mama.........seb bek masa tu kereta dah gerak so nasib2 la polis tu dengar ke tak....hahahhaha..!!!