ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Jumaat, 26 Jun 2015

bukit tinggi..berjaya hills resort


Assalamualaikum...wbt.

Pejam celik dah seminggu Ramadhan berlalu kan....
Shifa Wafiy alhamdulillah, dapat lah 3,4 hari berpuasa penoh walaupun setiap petang merengek
dahaga....sabar je la...

Hari ni, tiHa nak cerita pasal ronda2 ke bukit tinggi, pahang...
emm...my comment....kalau nak honeymoon sesuai la kot....
kalau takat bawak anak2 macam tak ada apa aktiviti sangat...
Jadi, kat sini tiHa post gambar anak2 yang sangat gembira dapat ke bukit tinggi.
Yang seronok tu bukan sbb dapat berjalan sangat, sbb sementelah 3 minggu tak jumpa mama
sebab mamanya kursus wajib untuk pengesahan jawatan di IKPK Pahang.
So, hari menjemput mama balik, mama ajak papa singgah beberapa tempat bagi
menghiburkan hati anak-anak....nak ganti balik masa semasa mama xde....


Dah lama diorang teringin....kasi can la kan....
Si kecik ni pun nak jugak.....bagi merasa naik je le...nak tunggang awak tu kecik lagi...huhuhu
masa umor 2 tahun dia ada sejarah dengan kuda....kuda gigit dia...
skrg dah hilang fobianya......
apa laaa yang dibeleknya ntah...
apa ntah yg orang seronok sangat kat sini......setakat bangunan oversea ni...tiHa xteruja lak
ada magician jalanan.....seronok shifa wafiy minta belon
okayyy.....no komen...!! hahaha
xpenah lagi dapat ambil gambar dia dalam keadaan senyom...
mahaiiiinya la senyoman awak anakk oiii...