ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 9 Mei 2011

epi anniverSary...!!

Actually, anniversary kitOrang bulan 3 hari tu...paStuh awaL bulaN 4 kitOrang buat photo shoot...baru ni jek dapat gambO nye...heheheh... saJa naK mengabaDikan ulanGtahOn yG ke-5 hehehe....tiHa nengOk caM laGi JELITA je dariKk maSa kenduri duLU...hahahhaha...!!! epp...jangan jebiKk...kaLu i tak puji gambO i...jangan harap ler kOrang yg naK puji....hihihihihih.....

ni gambO sekeLuarGa seLepaS 5 tahOn....

edited picture...hehe...secOmey2 shiFa...jeLita lagiKk maMa....hahaha...

ni OutdOOr phOtOshOOt...

baJu leN pLak..

Ada lagi gambOr paKai baJu leN...tp dapat yg ni duLu....nanti dah ada yg len2 tiHa nak uploaD lagiKk...bangga sbb ai JELITA....hahahahhahaha...!!!!

GambOr2 ni diambil kat ipOh...so bajet taK ler maHaL sangat tetaMbah paK anDaM iaitu tuaN puNya baJu2 ni sanGat spOrtinG dan sanGat2 meMahaMi...tenkiU abg Zai...leNkaLi leh spOnsOr lakk...hahahahha...muSti kO puN naK berLaGak sbb akU jeLita kann...maKluM le baJu pOn baJu kO...meKap pun kO yG meKap kan....tu paSaL ler aKu  jeLitaa ehh?? hahahhahahahhahaha.....