ini bLoG saya puNya....

Selasa, 10 Mei 2011

SS14....uitM Shah ALaM 1997-2000

SaLam kenGkawan...

Hehe...pagi ni tiHa dok keep track member2 lama lagi melalui blog2... dapat la nengOk miMie, ayu, che are, cipan, shamz err sapa lagi ek....yg best nye nengok blog miMie...terkenang member2 zaman SS14 cam Munirah..maizatuL...meen...ko ayu...pergh...bagus ler korang ek..still kontek...

Saja le nak kumpul2 balik member2 lama...zaman dulu tu dulu laa...zaman memuda..skrg ni nampak gayanye sme dah beranak pinak, kalu ada masa..ada jodoh leh laa kita se'table' nanti kat mana2...bawak family masing2 kita kenal2an lagik...hehehe...

raya tawOn lepaS, ex-schoolmate husband wat reunion kat kg dia.  setakat ni tiHa takde pOn join mana2 reuniOn...nengOk husbandnya reuniOn caM beSt jekk...leh laa kita pOn buat untuK paRa SS14 yr 1997 uitM shah alam....kan...???

4 ulasan:

  1. ko xde facebook ke nok??
    kalo ada fb ko cari nama aku sheila arshad... konfom lepas tu beratur ko jumpa member lain

    kitorang ada buat grup ss14 kat situ...

    BalasPadam
  2. tiha.. giler aku tk kenal ko.. hehehehe..

    ok add aku kat facebook ekk.. shamanisz razak..

    BalasPadam
  3. sbb xdek pesbuk ler ni nok yg aku dok merayau rata nih...hahahhaha...!!!

    BalasPadam
  4. hehehe shamz, aku dah daftar pesbuk nanti aku add korang eh...huhuhuhu....

    BalasPadam