ini bLoG saya puNya....

Jumaat, 6 Mei 2011

jeJak kaSeh blOG kenGkawaN....hehehehe

hari ni dok surf ler internet...memuLa nengOk blog cheMaZ...paStu bLog fiLLa...paStu mSjaDe...paStu iDayU..paStu SheiLa...paStu ntaH sapO ntaH...heheheh saJe naK cariK pLak kenGkawaN laMer....ntaH inGat lagi ke kOranG kat akO yG loWprOfiLe nih...hahahahha...!!!

senyOm senGsOranG gaKk....kita semua LaLui peLbagai HaLuaN...dah xsaMer dah...hehehe...paDahaL maSa beLaJar duLu taK terpK pOn apa akaN jadik skRG nih....taK terpK pOn yG kita bakaL2 jaDiKk ibUU...hehehe...nengOk anaK2 koranG...perGh...zaMan kite duLu maK2 kite taK reti lagikk naK berbLoG nih..so xde le gaMba kite eh...hahahhaha...!!!

ni NtaH cMne tetiBa naK nengOk apa rupe kenGkawan...kaLu aDa peSbuK lagi baguS leh cariK kOt...tp tiHa taK daftar peSbuK lagiKk.....nape? ntah ler...beLuM sampai seru kOt...hahahhahaha....kOrang kaLu tersinGGah kat bLog aii nih....kOrang leave la SEVERAL msg...hahahha...!!!

2 ulasan:

  1. tu lah teha oii...bagus ada blog nih, nk harapkan jumpe, haram ler..pepaham ler dah jadi binik orang, mak orang, pekerja orang nih....elok gak ko carik balik kawan lama kat pesbuk tu, tp bagi aku...pesbuk tu mmg history dah....lagi best berblog...

    BalasPadam
  2. baru aku tau mazni ni ada blog...

    ko sampai hati tau nyiah tak kasi tau aku... yg aku pun x reti2 nak mencari

    BalasPadam