ini bLoG saya puNya....

Selasa, 22 November 2011

apa yg menggembirakan......tp meletihkan...hehehe

salam kengkawan,

so, kali ni tiHa nak gtaw pebenda yG menggembirakan... dan pedia yG meletihkan tu...
walaupOn agaK baSi dah citer nye...tp bab letih tu beluM laGi setel... banyak lagi mende yg kena buat...
so bawah ni tiHa pOst gambO...



taraaa....... ni le umah yanG tiHa dah beli...sume prOses dah setel, tunggu potong gaji je..
yang letihnya.......ubahsuai umah nih...hehehe


















ni gambar sebelum gak...gambar skrg yg dah pinDah nye...dah pindah ye...hehehe...belum amek lagi..yg ada perabot plak....akhirnya ada dah umah sendiri...walaupOn kewangan agak gOyanG tp sekurang2nya ada rumah sendiri yg xpayah nak pindah2 dah...sampai bila nak menyewa kan....nanti tiHa upload yg latest kay...tahniah pada diri sendiri...hehehe...

2 ulasan:

  1. Tiha, umah teres ke? kat ner? Wah..cat tak lepas kaler ijo kesayangan tu, setia mahutttt...nnt housewarming jemput ek...aku pun dlm proses nak masuk umah, tggu masuk kitchne kabinet segala, insyaAllah by end of Dec of Jan. Kunci dah dpt, aku tggu defect setel, baru leh start reno...tak kisah la umah kecik besor ke haper, janji umah sdiri dak?

    BalasPadam
  2. che maz...aku beli apartment..nak beli teres kat area ampang ni di luar kemampuan aku, and yes aku setuju..kecik ke beso ke..janji umah sendiri...hehe..

    housewarming...insyaallah aku jemput kengkawan datang...umah lum abis touchup lagi..hehehe..setel sok aku bagi kad..hahahaha......!!!

    BalasPadam