ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 24 November 2011

mama jom g OCC...

antara tempat peveret shifa n wafiy...apa ntah yg best kat sini...yg adik tu tiHa tau laa...dia ske sgt main ayOr pancOt kat situh...yG kakak ni mama muShkiLLL...hehehe....dia cakap dia ske amek gambar....10x dtg pOn muSti kena amek gambO dia pOsinG kat sini...hmm...anak sapa la ni ske pOsinG2 nih...hehehe...

gelappp....

ish adik ni..pejam mata plak diaaa....

kalau kat hiway MRR2 dia nampak je KLCC konfem ajak gi..dah le sebOt pOn tak betOi...nak gi OCC nak gi OCC...letey dah ajar soh sebut KLCC...xpe yek kakak...lelama nanti pandai la tu kan....