ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Selasa, 8 November 2011

SOROK BAU BUDU.....!!!

hehe..ni tajuk citer yang tiha tengok semalam...dengan papa joe kat astro 105...tunggu sampai abes tu...hahahha..!!! dah lama xtengok tv bersama2..so semalam kitorang meluangkan masa nengok tv togather2...hehehe...

cerita ni mengisahkan pasal sorang mamat kelantan yang dah bertawOn xbalik kelantan sbb kunun nya kalu dok kelantan xmaju dan xde jati diri...so dia dok KL dan mengaku jadik orang KL walau pOn di sekelilingnya orang2 kelantan....payah nak cari kelantanis cani sbb biasanya org kelantan kalu dapat jupe 'gu' dia, menjadi sangat dah...orang sekeliling pon dah xdulik dah.....

kitorang laki bini leh melekap kat depan tv tunggu citer ni abis, bukan pasal Zul Huzaimy atau Sabri Yunus yang berlakon...tp sbb kitorang 'rindu' kat sahabat lama orang kelantan.... (pas baca entry ni konfem sms tiha pas tuh....hahahha) dan dia sorang je pOn member kitorang yg orang kelantan......

masa tengok citer ni tiha ada sms dia kata teringat kat dia... dia nye jawapan :::::::

'aku pun teringat kat aku gak nengok cite tu....' heheheh.....saat bc sms dia, cane lah tiha le kawan dengan katun sekor nih....hahahahha...!!!