ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 5 Januari 2012

chOti yG yG menGGaruKannn.....huhuhuhu...!!!

salam aLLz..harap2 kOranG sehat le yek...tiHa? huhuhuhuhu kena chic pOx laaaa....

nak digaru takut pecah ayOr pOx tOh... tak digaru renYaMnye ya ALLAH...tuhan aJe yG taU...ni berchOti le dok uMah saMbiL menGGaru....raMai dah peSan manDi dauN baMbu ler...minOm ayOr kelapa le...tp setakat ni satu pOn tak buat laGi...nak kaSi relex dulu...skrG ni kepaLa pOn aDa puSinG...makaN pOn tak berapa naK laLu...aDa caN turuN berat baDan ginih....ihikS..!!

riSau janGkit kat anaK2 je....tetaMbah wafiy tOh maSih laGi nyuSu baDan...semaLaM pektiS tidO xyah nyuSu baDan... mengamOk ler diaa....ni naSib2 ler...kaLu kuat antibOdi si wafiy...xkena la dia...kaLu iDak...kena la tiHa sambOnG chOti pLak jaGa dia.....kalu dah kena chic pOx xley antO taSka....terpaKsa laa chOti...tp minta jaUh ler...biOr le anak2 mama sehat walafiaaattt..........

okay la allz....kaLu koranG ada petua nak ilanG kan parut chic pox ni, rajin2 le komen yeK....tq aLLz babaiii