ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 12 Jun 2014

Luahan hati...

Salam Sya'aban

Aura Ramadhan dah terasa bahangnya....syukur alhamdulillah Ramadhan yang lepas tiHa berkesempatan berpuasa penuh...Ramadhan kali ni belum tau lagi keadaannya....semoga tiHa dapat berpuasa penuh juge...dan dapat berpuasa syawal....

Orang kata, xpayah nak bagitau orang mende2 baik yg kita buat...jadi mcm tak ikhlas pulak...betoii juga tu...tp tiHa bagitau juga kat sini bukan nak berlagak buat perkara baik...tp nak jadikan blog ni satu peringatan pada diri sendiri....sebelum2 ni payah nak puasa rejab dan puasa syawal...moga2 entry kali ni menjadi satu azam baru utk tiHa meneruskan perkara2 yg memberi manfaat dunia wal akhirah ni...insya'allah.

Tiha juga mendoakan yg baik2 buat sahabat2 sekalian, moga ramadhan yg bakal menjelang ini membawa berjuta kerahmatan hendaknya...amin ya rabbal a'lamin.

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan!!!