ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 13 Februari 2012

Bila anaK meraJukk.......

aSSaLaMuaLaiKum.......

mak&ayah mentua dah baLik hari sabtu hari tu....tumpanG adik dia yG kebetuLan ngantO anaK daftar dipLoMa kat cybernetic kolej...tp smlm dah tipOn papa joe bgtau yg adik ipOr tiHa yG peranGai xmaCam oranG tOh naK hempOk dia dGn apa ntah sbb xbaGi duit....hmm...ayah nak bagi duit apa..seminGGu dok kL mana gi nOreH............pening..!!!

ni sbnarnya naK citer paSaL nurShiFa...yG dah panDaiiiii meraJuk...

ShiFa             : Mama..!! maMa...!!
MaMa           : iye..mama nak maSak ni....nape?
ShiFa             : fifa naK vitaMin......
MaMa            : xbOleh...tadi kaKak dah maKan banyaK dah...
                        vitaMin mane leh amek banyak2....
ShiFa             : fifa naKkkkkkk.....
MaMa           : xboleh...kan mama cakap tak boleh.....
ShiFa             : umph..!! xmO kawan MaMa...
MaMa           : xmO kawan Sudah....
Shifa              : xmO kawan mama...mama xboleh pegi SURAU...kakak..wafiy ngan papa je pegi....
MaMa            : @??//??@ (nape surau plak...?)

hehehe...meraJuk ntah apa2 kakak nih...dah tu plak...xkasi mama ikut gi surau plak tu......huhuhu beriman sunGGuh anak mama....hehehe