ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Jumaat, 20 April 2012

amek perhatian bila anak jatuh.......

aLkiSah petanG tadi bapak telefon bagitau nak ke Johor esok....bukan nye hanimun yek...tp melawat cucu saudara dia...(sepupu tiha nye anak lerr) yanG warded disebabkan tak boleh berjalan setelah jatuh (umur anak dia nak masuk 4 tahun). seriau pulak dengar......

wafiy pun leSak sanGat...selalu terjatuh...bak kata kaLu kepala wafiy tu plastersin memanG dah tak bulat dah kepala diaa....dan tiHa sanGat concern bila dia jatuh..takut perkara2 camtu jaDi laa....doktor dah xray anak sepupu tiHa ni dan sah xde apa yanG patah...so doktor suspek saraf or mungkin ada darah beku di kepala... ish, kalu le jadi pada tiHa...maunye susah ati tahap dewa tOh......

so, dinasihatkan kepada kawan2, janganlah amek sambil lewa bila anak2 jatuh...bukan kita nak manjakan anak tp takut efek nye nanti membuatkan kita pulak yang menangis.  tiHa sebenarnya kan...ada terfikir macamana lah keadaan tiHa kaLu anak2 meninggal dunia tp fikir2 balik, xpe le tiHa raSa perit tu dari memikirkan anak2 kalu mama yanG pergi dulu....iSk...(emo plak)