ini bLoG saya puNya....

Khamis, 19 April 2012

KadanG2 xpaham nape perLu mCm tu.....

hmm....tak faham kenapa meSti camtu? koranG lagi tak paham kan? dah taktau pebendenye cane nak paham...hehehhe...

aLkiSahnye, next week tiHa kena gi kurSuS kat pD...tp kenderaan tak disediakan. so boleh claim la. tp kaLu tiHa bawa kete sendiri, papa Joe nak anto shifa wafiy gi sekolah cane? boleh dengan moto tp kalu ujan? skrg dah ler muSim ujan petanG2.......

so, dengan cara lain tiHa minta iZin bos untuk minta driver bahagian tolong hantarkan if dia xde pape la...dan yanG syOk nye dalam jaDual dia setakat hari ni, dia ada meeting tapi kat ofis je, tak kemana2 pun....okay la tu bos bagi pakai driver die. maSalahnye skrg, CC plak tak bagi...alaSan kaLu soranG je yanG pergi tak payah...aihhhhs..kuaSa dia besar dari bos pulak?????? itu yanG xpaham tu kenapa bila jadi CC kena mcm tu?

6 ulasan:

  1. Bukan dia nk besar dari bos..tapi sbg CC dia kena clarify dalam belanjawan penggunaan kereta tu... kos minyak...tol pe semua bagai.. kecuali ko dapat kebenaran bertulis dari bos ko yang dibenarkan hantar ko sorang guna kereta risda..

    Aku tak tau tempat ko... tapi tempat aku... kelayakan guna kereta hanya untuk gred 52 ke atas shj... aku pun tak layak...heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheh...belum ada sejarah dalam RISDA CC bahagian kena clarify belanjawan penggunaan kereta....

      dan kelayakan, dulu di RISDA driver pool ikut gred, skrg suda tukar, driver ikut bahagian....so atas budi bicara PENGARAH bahagian dalam penggunaan driver sbb tiap2 bahagian ada 1 driver & 1 kereta.

      so, aku dah jupe pengarah, dia izinkan asalkan pd hari tersebut driver free dan bos xkemana2. so, apa kena mengena plak dgn cc? tp kalu cc nak gi bank, gi beli barang, gi lawat tapak, bole plak? xpayah bersurat plak?

      Padam
  2. lempang jer patblas kali Tiha. Senang, ko ckp ke kat bos xleh g kursus, CC x bagi transport. Habih citooo...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Che Maz....errr cadangan melempang tu cam best plak...hahahha.....

      Padam
  3. okey aku lagi best.
    apa itu CC????

    BalasPadam
    Balasan
    1. hani...tepok dahi aku baca soklan ko....
      hahahhaha...!!!

      Padam