ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 10 September 2012

anak2 penglipur lara.......

SEMBANG2 PAGI DGN ANAK2 PAGI TADI...

MAMA  : Ok, kakak, wafiy hari ni pergi sekolah tau....
KAKAK: ok....(wafiy diam je, mmg liat nak gi sekolah budak nih...)
MAMA  : nanti kat sekolah, belajar rajin2 tau....dengar cakap ticer...xmO gadoh2 ok...
KAKAK : ok, dengar tau wafiy xmO gadOh2...(aiseh dia plak pesan kat adik dia)
MAMA   : pastu, kat sekolah nanti makan banyak2 tau (ni pesanan wajib sbb kat umah payah nau nak soh makan, so bior makan banyak kat sekolah...hahahaha...!!!)
KAKAK : ok je, makan banyak2 nanti boleh gemuk macam mama kan.......
MAMA    : errKKk...!!!!

seb bek anak mama yg cakap camtu, kalu korang yang cakap dah tentu2 tujuh keturunan mak SENTAP tau...hahahhahahaha...!!!!!