ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Isnin, 10 September 2012

hutanG memanG buat hati xSenanG.....

salaM allz di 23 syawaL inihhhhh.... :D

weLL, pagi tadi citer paSaL kerenah anak....skrg nak citer pasaL utanG piUtanG pLak....

memanG betuL la oranG cakap seLaGi ada utanG selagi tu idup tak keruan....bulan lepas gaji awal plak tu, bulan ni plak gaji minggu akhir bulan...huhuhuhuhuhuhu....ni yg minum kopi  arang nih...hahhahahaha...!!!

tp kalu tak berutang...xmampu nak beli umah/kete cash & carry.....iSk!

utanG ngan maXis lagi...dgn broadband lagi...dgn maintenance umah lagiii huhuhuhuhuhu....!!!! bila laa boleh dok goyang kaki je....hehehe...!! weLL ni le yang dinamakan kehidupan kan....? (ayat penyedap hati, sedap cane pun utang kena gak bayOr..) hehehe