ini bLoG saya puNya....

Selasa, 11 September 2012

muNtah darah dah dgn open house...

salam frenza...

tajuk je gempak...bukan tak bersyukur...bersyukur sangat2 sbb pada saat2 getir ni xyah dah susah2 cari kedai or cucuk atM selagi buleh korek yg ada demi sesuap nasi.....bersuap2 nasi leh dapat dengan open2 ofis yg RISDA buat setiap hari selagi lum abis syawal nih......

cumenya minggu dpn dah zulkaedah...so rasanye mmg xde dah la open house/ofis ke hape ke....so kena survive le sket memandangkan gaji yang diterima awal bulan ogos retu pun dah nyawa2 ikan je nak menunggu gaji september di minggu akhir bulan nih....huhuhuhuhuhuhuhu...!!!!

tiHa dah tak lalu dah nak ngadap lemang/rendang dah.....berturut2 ko...!! minggu ni full dgn jemputan raya, minggu dpn le kalu nak concentrate keje pun...skrg ni masih lagi bergelumang dgn rendang/ketupat lagi.....hehehehhe....

3 ulasan:

  1. Gelak Epoi baca blog ko ni Teha. Klu rasa dah jemu makan lemang, meh le dtang umah aku. Kita makan ikan bilis nak??

    BalasPadam
    Balasan
    1. che maz...
      ikan bilis & ikan masin tu aku dah ready menu minggu dpn...hahahhaha...!!!

      ko bersalin sok aku ikut menu org pantang pun xpe aku gi..hehehe

      Padam
  2. ok roger..ko standby yer..aku due 7.10. nnt datang ler yer

    BalasPadam