ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 20 September 2012

GASTRIK ::: pedih ulu ati ku......

salam kengkawan....

selasa malam retu....tiHa maSak sardin masak kicap....ikan goreng garing....ulam timun n kobis dengan sambal tempoyak! perghhh....memanG tinGin sangat sambal tempOyak tu....bukan susah...tumbuk cili, letak garam, letak tempoyak....gaul gaul....mamam...perghhhhhhhhhhhhhhhh.....!!!

akibatnya...............tiHa sakit perOt kO! menyucuK2 ulu hati ku....kul1 pagi kejut papa jOe ngadu xleh tido sbb sakit perOt...peLbagai gaya mutu keunggulan dah tiHa posing.....tiarap?tonggeng?ngiring?cangkung?duduk?berdiri? sumenye tak membantu mengurangkan kadar angin monsun dalam perot tu...huhuhuhuhu....

lama dah tak kena penyakit ni...dulu zaman2 masa beLajar dulu....kerap gak kena....tingat lagi zaman masa degree dulu....tumpang umah member kt seksyen bape ntah masa tu...peh tu datang bespren2 jantan paksa gi klinik....hihihihihihihi....kita se'geng' masa tu...ada 7 orang kawan2 kita rasanya.....err...ish tak ingat plak dah...jumlah sebenar...hehehhe....

last tiHa kena masa dah kawin masa ngandungkan wafiy rasanya.....tu pun berguling2 gak tu.....mujur tak lama....tp retu tiHa mmg xleh tidO...kul5 pagi walau pun dah muntah pun....stilllllllll sakit....kentut pun kentut2 manja...xberapa nak puas....tajam je kat ulu hati tu rasanya...isk!! so semalam rabu, memang tak keje...cadangnya nak EL je sbb tak larat nak bangkit dah...mengantuk pun sama...nak tidO xmampu sbb terasa kesakitannnnyaaa....peh tu papa joe tengahari dia balik bawa tiHa gi kLinik....so doktor pun bagi ler ubat kunyah n kapur tu....syukur pas 3x makan ubat tu mau gak ilang sakitnya tu...so rini gi kerja dengan penOh keceriaaaaaaannnnnn...!!! hihihihihihih