ini bLoG saya puNya....

Foto saya

GuMbiRa seMeNjaK meNjadiK maMa...dan sedia untuK menjaDiK maMa...lagiK...hehe...

Khamis, 12 Januari 2012

teka berapa kilo turun...???

assalamualaikum....

petang semalam adala dlm 1/2jam tiHa berjaya mengayOh beSkaL baru....perghh...dah lama xberbaSikal dengan xreti tukaU gear nye...nak naik bukit tiHa tukau ke gear 7 xke krem kaki cenggituh...hahahah..!!! ala korang pOn bukan tau pOn kannn....?? kann..?? hihihihi

mujurnya xdek sakit2 badan laa malam tadi...kalu ada kena tazkirah la tiHa dgn papa joe...hihihi...dah nak start keje baru nak berbaSikal...masa awal2 mC hari tu xmO puLak kayuh....kalu tak dah tentu2 naik keje minGGu depan kawan2 opiS terkejut tengOk aiii sLiM tauu...hahahaha..!!!

hari ni nak kayuh2 ceria laGikk....paSni koranG teka berapa kiLo berat tiHa turuN kay...nanti tiHa kaSik hadiah...hehehe....xnak? xnak sudaaaa.....hahahahah...!!!